maandag 31 mei 2010

stofjes inslaan



Afgelopen zaterdag ben ik naar de stoffenstunter geweest om weer eens flink in te slaan.


De buit van de inkoop in maart had ik er bijna doorheen genaaid dus aanvulling van mijn kast was gewenst.
Een half lege lapjes kast, dat kan natuurlijk niet.
De heen weg viel een beetje tegen. Ze hebben bedacht dat het handig zou zijn om de provinciale weg (lees; een van de toegangswegen tot het rivierengebied) af te sluiten. En net aan de kant waar ik eruit wilde natuurlijk!
De keuze was omrijden, zo'n 25 km, of met de pont.
Nu heb ik al een natuurlijke weerstand tegen pontjes maar de dames op de achterbank waren er van overtuigd dat het een fijn plan was!

........ :( volgende keer rijden we om zal ik maar zeggen. (35 minuten wachten, dan 10 minuten voordat je weer aan de overkant met je rubber op het wegdek staat) verspilling van kostbare stofjes-winkel-tijd.

Maar goed, de buit is binnen en daar zijn we blij mee.
Het meeste heeft al weer een bestemming.
De witte tricot voor t-shirts en leggings, de gestreepte tricot voor zo'n leuk randje onderaan de legging zoals ik bij "jensen" op haar blog zag (effe ideetje pikken dus) de witte gebroduurde katoen samen met de wit-met-zwarte-bloempjes voor ons kleine nichtje haar verjaardags jurk, de paars getinte stofjes voor een jurk voor Loes, de zwarte stof op de achtergrond voor een broek ala MJ voor zoonlief (niet om naar school te dragen natuurlijk) ....
ga zo maar door, maar dat in niet interessant om te lezen.


En nu ik volgers heb (heel erg grappig!) moet ik het wel leuk houden ;)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten