woensdag 29 juni 2011

strokenrok met ophaaltjes

Voor de schoolavond moet Lieke in het blauw-rood naar school toe.... Rood??? en blauw?? .... dat hebben we niet in de kast. Dat willen ze namelijk niet aan.
Gelukkig was er nog wel rood/blauw in de lapjeskast. Dus even snel een rokje maken. Ik vind er werkelijk niks aan. (ik wist niet dat ik met zulke mooie machines zulke gedrochten kon maken ?!) Hij is qua maat veel te groot. Ik kreeg de laatste tijd veel klachten over elastiek in de taille wat te strak is, wel begrijpelijk met dat warme weer, dus ik dacht; ik neem het elastiek een beetje ruimer.
Goed...... en dus......
Het staat echt voor geen meter, hij is te wijd en te lang. Gelukkig heeft ze een grote zus en misschien groeid ze er nog wel in. Anders gaat hij naar Sanne, die is een stuk langer en gek op blauw-rood.
Maar goed, ik mag vandaag nog even een andere maken.  (hoe erg is dat?? :)  )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten