donderdag 24 november 2011

Lalaloopsy trui

Mijn jongste dochter heeft het al een jaar lang over een lalaloopsy. Vorig jaar heeft de Sint, tot haar grote verdriet, geen lalaloopsy gegeven.
Deze zomer hebben ze hele zaterdagen langs de weg gestaan om fruit te verkopen, zo had ze redelijk wat bij elkaar gespaard en nu moest er toch echt een lalaloopsy komen, en niet zo'n kleintje nee een grote.
Als ik had gedacht dat de kous daarmee af zou zijn dan heb ik het mooi mis. Op de vraag of ik nog kleding voor haar zal maken antwoord ze stevast met Ja! een lalaloopsy trui/jurk/rok.
Ik heb gezocht maar een borduurpatroon van Lalaloopsy heb ik niet kunnen vinden. Dus dat werd zelf aan de bak.
Hier is het resultaat, de trui is naar het patroon van FM Druber maar dan met capuchon.
lalaloopsy!

de achterzijde (lekker spannend :) )

op de mouw ook nog een kleintje

de haren van lalaloopsy zijn dmv vilt verhoogt en dus voelbaar
Ben benieuwd naar haar reactie morgen ochtend!

1 opmerking: