dinsdag 20 december 2011

sneeuwpop in kerstkrans

Ik maakte een sneeuwpop volgens een patroon van Tilda. Ik wilde eigenlijk het rendier maken, maar dat patroon heb ik niet. Voor het eerste exemplaar is hij volgens mij best gelukt. Opbouwende kritiek is altijd welkom.

Ik heb mij heel lang afgevraagd hoe men nu aan die leuke neusjes kwam voor de sneeuwpop...., tot ik ineens ergens tussen al het Noors een bekend woord zag staan;  Fimo.... nogwat. Dus heb ik de neus en de knopen van Fimoklei gemaakt. Ging eigenlijk hardstikke goed!
Heel leuk zo tijdens het koken een paar hele kleine worteltjes in de oven ;)

1 opmerking:

  1. Leuk geworden! Als je me een mailtje stuurt wil ik het patroon van het rendier wel even voor je scannen en mailen?

    Groetjes Judith
    madebyjuultje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen