maandag 23 januari 2012

trui met capuchon

Dit is mijn zoon zijn allerliefste lievelingsshirt.
En dat is het al 4 jaar. Het eerste jaar was het een soort van minijurk, het 2e jaar zat hij goed, het 3e jaar kon het eigenlijk al niet meer, en nu..... nu loopt hij echt voor l*l.
Maar weggooien is echt out of the question. Er is geen discussie mogelijk met mijn kleine stijfkop. Dat shirt heeft hij van Opa gekregen en het is zijn shirt, dat mag ik dus niet zomaar weggooien. Maak maar een nieuwe!!!

Kan, maar dan maak ik wel een trui, daar heb je nu veel meer aan.
"Ja leuk, maar dat logo is niet hetzelfde als je dat soms denkt...."  (nice try mom).

Het digitaliseren was best wel even een klus, maar ik vind het goed zo.
Als ik de kleuren zou gebruiken zoals in het logo op het t-shirt dan wordt het een veel te dik en stug plakkaat.
Ben benieuwd of hij hem morgen aan wil en of hij hem net zo vaak zal dragen als het t-shirt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten