zondag 27 juni 2010

radiostilte




Na een kleine radiostilte maar weer eens een kleine update.


Ik heb wel heel veel gemaakt maar nog even geen foto's.


Ik heb bijvoorbeeld gordijnen gemaakt voor een kennis, kleine snabbel om de laatst aangeschafte lapjes weer een goed te maken.


Ook zijn er inmiddels 2 abc96 onder de machine vandaan gerold. Een als kadootje voor een vriendinnetje van mijn dochter en een voor mijn dochter zelf. Helaas geen foto's gemaakt. Die van mijn dochter zal ik posten als ze hem aanheeft.




Dan nog e.e.a. voor de schoolavond a.s. donderdag gemaakt (of in de maak);


Roodkapje en rood t-schirt voor dochterlief, dat ligt klaar.


Korte witte broek voor zoonlief en ook een voor zijn beste vriend daar zijn we druk mee bezig.


Dan nog iets wat op een geitje lijkt maken.


En voor 9-6 nog een jurkje voor mijn kleine nichtje die dan 1 wordt. Die is al geknipt, dus daar moeten we nog een avondje voor verzinnen.


Genoeg te doen maar het weer nodigt meer uit om in de tuin te zijn....




nog wel een foto van de roos 4006 bij mijn dochter aan







Geen opmerkingen:

Een reactie posten