woensdag 11 mei 2011

Hello kitty rokje

Myrthe's lievelingsrokje was vorig jaar al kort, maar dit jaar kon het echt niet meer. Dit tot haar grote verdriet. En wat nog het ergste is....  nu trekt haar kleine zus hem aan.

Dit is hem dan, niet echt speciaal in mijn ogen...

Dus die moest ik na maken en dan wel een stukje groter!
De juiste kleur tricot kon ik niet vinden, dus hebben we besloten dat hij ietsje donkerder mocht worden.

Ook heb ik niet het juiste borduurtje, dus na een middagje twijfelen mocht het ook een iets andere zijn.... gelukkig maar want ik had beloofd dat ik hem na zou maken en nu is het toch een andere geworden volgens madam....
Beter dan dit kan ik het niet.


ja, hij hangt scheef op de pop... die is ook iets groter dan kindlief
lekker spannend, hij heeft ook een achterkant :)

Morgen eens kijken of we foto's kunnen maken als ze het aanheeft, zo ziet het er toch anders uit.

1 opmerking: